Klientu apkalpošanas speciālists
Klientu informēšana par produktiem un pakalpojumiem, finanšu operāciju veikšana, dokumentu izstrāde
Izglītības programma - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Iegūstamā kvalifikācija - Klientu apkalpošanas speciālists
Iepriekšējā izglītība - Pamatizglītība
Programmas īstenošanas forma - Klātiene
Mācību ilgums - 4 gadi
Iegūstamais izglītības dokuments - Diploms par profesionālo vidējo izglītību
Vispārizglītojošie mācību priekšmeti
Latviešu valoda /Angļu valoda /Matemātika /Dabaszinības /Sports /u.c.
Prakse uzņēmumos 720 stundas 4 gadu laikā
Profesionālie mācību priekšmeti
Biroja darba organizēšana /Dokumentēšana /Organizācijas darbības pamatprocesi /Dokumentu un informācijas aprite /Korporatīvā komunikācija /Klientu vajadzību izpēte /Produkta uzskaites un finanšu dokumentēšana /Profesionālā saziņa svešvalodās /Lietišķo tikšanos organizēšana /Klientu apkalpošana /Grāmatvedības kārtošana /Klientu apkalpošanas speciālista prakse
Profesijas pamatuzdevumi un pienākumi:
Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem un organizācijas struktūru, piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskus sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpilda finanšu pirmdokumentus un izstrādā dažāda veida pārvaldes dokumentus.
Klientu apkalpošanas speciālists strādā uzņēmumos.
Prakšu vietas
Cēsu novada pašvaldība
SIA „Beātus”
Raunas novada dome
Pārgaujas novada pašvaldība
Priekuļu novada pašvaldība